Style of Cloths for ladies,


Aslında bu büstiyeri dikeli çok oldu ama zaman bulupta anca yayınlayabiliyorum :) Trendleri taşıyan hoş bir model yapmak istedim, aldığım güzel yorumlardan sanırım öyle olduda, metaller ile süsledim ve kot kumaşa yakışır şekilde spor bir fermuarla tamamladım.  Şimdide sizinle paylaşmak istedim.(bu arada resimdekinden daha güzel duruyor aslında;) )
 Umarım beğenirsiniz. Pasaj ve GittiGidiyor'a ekliyorum ;)


  • İnce kot pamuklu kumaştan 38 beden 7 parçalı büstiyer
  • Modern bir hava katmak amacı ile metal yuvarlak aksesuarlarla süslenmiş ve metal bir fermuar, günün modasına uygun olarak görünür şekilde yerleştirilmiştir.
  • İçi astarla kapatılmış ve vücutta hoş durması açısında her birleşim yerine (yani 6 adet) balen yerleştirilmiştir
  • Beden ölçüleri sırttan göğüs ölçüsü 90-95, bel ölçüsü ise 70-74 olmalıdır.

    HOSTES ÜNİFORMALARI

    Bunları bir firmanın stand hostes kıyafetleri olarak çizmiştim, gerçi üzerinde çok çalışamamıştım 2-3 saatim vardı çünkü ama sizinlede paylaşmak istedim yinede örnek olması için :)







    You might also like: 

    ÖZEL TASARIM TSHIRT : KARE YAKA

    Yeni modellerden biri daha hem gündüz kotla kullanabileceğiniz, hemde akşam devam edebileceğiniz türden :)Umarım seversiniz. Satın almak için Pasaj ve Gitti Gidiyor'a eklendi tıktık:)



    • Özel tasarım t-shirt.
    • M bedende (36-38 bedene göre) kare yaka pamuklu, kolsuz kumaş üzerine, satenden fırfır yapılmış dikilmiştir.
    • Yapılan fırfırların arasına, yaka kısmında parlak dikme taşlar dikilmiştir.

      ÖZEL TASARIM MAXİ ELBİSE - SATILDI

      Sevgili Bensu için hazırladığım özel maksi elbise. Ağbisinin eşinin kına gecesinde giymek için benden maksi elbise isteyen Bensu için önce yaşına ve geceye uygun kibar, abartısız bir kumaş seçtik ve yine onun isteği üzerine çift kat astar kumaşı kullanıp, kalın askılar ekledik. İyi günlerde kullanmasını dilerim :)
      • Şifon kendinden,parlak çiçek desenli kumaştan 36-38 beden maksi elbise
      • İçine istek üzerine 2 kat astar kumaş kullanılmıştır
      • Göğüs kısmına makine lastiği geçirilerek büzülmüş ve yine istek üzerine askılardada büzgü yapılmıştır. 
      • ALIŞVERİŞ DELİSİ VERSİYON2 - SATILDI

        Daha önceden yapmış olduğum alışveriş delisinin başka bir versiyonunu yapmıştımki, daha sizlerle paylaşmadan satıldı. Ama böyle t shirtlerin başka versiyonlarını da sipariş etmek isteyenler oluyor diye paylaşmak istedim :) Sizce hangi versiyonu daha güzel? (öbür versiyonunu görmek için tıklayın)






      • Tamamen el boyaması , özel tasarım t-shirt  
      • L bedende (38-40 bedene göre) pamuklu kumaş üzerine, tekstil kalem ve boyaları ile çizilmiş ve boyanmıştır.
      • Taşlar, kendinden yapışkanlı olup vakumlu taş aplikatörü ile yapıştırılmıştır
      • Boyalar uygun yıkama koşullarına uyuldukdan sonra asla çıkmazlar.
      •  

        Dün daha fazla geciktirmeden GalataModa'dan size haberler vermek için Galata Kuledibindeydim. Daha önceden bu yazdımda da, Türk Modacılarımız artık geleneği haline gelen GalataModa festivalinin 9-13 Aralık'ta gerçekleşeceğinden bahsetmiştim.
        Aslında bu seferki festivali, geçtiğimiz gittiğim festivallere özellikle Akaretler ve ilk GalataModa'ya göre biraz daha zayıf buldum. Gene çadırlar kurulmuş, tasarımlar sergilenmişti ama örneğin daha 2.gün olmasına rağmen getirilen kıyafetlerin bedenlerde sıkıntı vardı, bunun gibi şeyler, belkide böyle düşünmeme erken saatlerde gitmem sebep olmuştur diye düşünüyorum:) Bu arada Zeynep Erdoğan'ın tasarımlarından birçoğunu beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. gidemeyecek olanları bilgilendirmek, gitmeyi planlayanları heveslendirmek için görselleri paylaşmak istedim. Sonuçta orada 27 yerli tasarımcımızın büyük emeklerini taşıyan tasarımlar var ve Yerli Modacılarımız ile orada buluşarak modayı paylaşmak gerekliliğine inanıyorum.
        Bence tasarımcılarımızın tasarımlarımı görmek, onlardan bir parça edinmek isteyen herkesin uğraması gerekiyor, pazar gününe kadar zamanınız var ben bakmadan geçmeyin derim.


        You might also like: 

        SARAH JESSICA PARKER & “Did You Hear About The Morgans?” LONDRA PRÖMİYERİ


        Yani ne diyebilirim ki ben bu kadını seviyorum :) O yüzden postlarımda paylaşmadan duramıyorum( Hatta burada sevdiğim 2 kişi, Hugh Grant'ıda unutmamak lazım).
        “Did You Hear About
        The Morgans?” Londra prömiyerinde Sarah Jessica Parker harika bir
        L’Wren Scott elbise ve  kadife palto ile katıldı. Uyum, aksesuarların kullanımı, paltosuna eklenen elbise rengindeki çiçek ile bence gecenin en şık görüntüsünü vermiş. Özellikle elbisenin rengine, desenine bayıldım, platformlu ayakkabılar ise Charlotte Olympia. 

        Unutmadan meraklıları için film yanılmıyorsam Ocak ayında bizde de gösterime girecek.:)




        You might also like:
         
       
     
     

0 comments:

Post a Comment